Hellenic Sailing Federation

Ανωτάτη Επιτροπή Αγώνων και Εφέσεων

 
     
 
 
 

 

ΠαγκόσμιαΝέα

2010 ISAF Annual Conference

4 - 15 Νοεμβρίου 2010 Aθήνα
4 - 15 Nov 2010 - Athens
  • Ενημέρωση - Read more
  •  

    I.S.A.F.

    Διεθνής Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία
  • Ενημέρωση
  •  

    Τελευταία Αποτελέσματα

    Πρόκριση

    Εθνικής Ομάδας Optimist 2010
    24 Μαρτ - 1 Απρλ 2010,
    Μαρίνα Δέλτα Ε.Ι.Ο.

  • Αποτελέσματα
  •  

    Περιφερειακό ΝΔ ΕΛΛΑΔΑΣ & ΙΟΝΙΟΥ

    Optimist & Laser 4.7
    24 - 27 Μαρτ 2010,
    Α.Ι.Ο. ΡΙΟΥ ΙΑΣΩΝ

  • Optimist
  • Laser
  •  

    2η Πρόκριση σκαφών

    420 & Laser RDL
    19 - 21 Μαρτ 2010,
    Μαρίνα Δέλτα Ε.Ι.Ο.

  • Αποτελέσματα 420
  • Αποτελέσματα RDL
  •  

    Περιφερειακό Θεσσαλονίκης

    Optimist, Laser 4.7
    13 - 14 Μαρτ 2010,
    Ι.Ο. Θεσσαλονίκης

  • Αποτελέσματα Laser 4.7
  • Αποτελέσματα Optimist
  •  

    Alexander The Great 2010

    470, Finn, Laser STD, RDL
    3 - 7 Mαρτ 2010,
    Θεσσαλονίκη

  • Αποτελέσματα 470
  • Αποτελέσματα Finn
  • Αποτελέσματα Laser RDL
  • Αποτελέσματα Laser Standard
  •  

    2η Πρόκριση Εθνικής Ομάδας

    Star, 49er, RS:X
    3 - 7 Mαρτ 2010,
    Ε.Ι.Ο

  • Αποτελέσματα Star
  • Αποτελέσματα 49er
  • Αποτελέσματα RS:X
  •  

    Περιφερειακό Αθηνών

    Optimist, Laser 4.7
    27 - 28 Φεβ 2010,
    Ν.Α.Ο.Β.

  • Αποτελέσματα Laser 4.7
  • Αποτελέσματα Optimist Αγόρια
  • Αποτελέσματα Optimist Κορίτσια
  •  

    Περιφερειακό Κ. ΕΛΛΑΔΟΣ

    Optimist, Laser 4.7
    20 - 21 Φεβ 2010,
    OEANA Βόλου

  • Αποτελέσματα Laser 4.7
  • Αποτελέσματα OptimistL
  •  

    Περιφερειακό ΕΥΒΟΪΚΟΥ

    Laser 4.7
    20 - 21 Φεβ 2010,
    Ν.Α.Ο. Λαυρεωτικής

  • Αποτελέσματα Laser 4.7
  •  

    1η Πρόκριση σκαφών

    420 & Laser RDL
    12 - 15 Φεβ 2010,
    Μαρίνα Δέλτα Ε.Ι.Ο.

  • Αποτελέσματα 420
  • Αποτελέσματα RDL
  •  

    Περιφερειακό Βορ. Ελλάδος

    Optimist, Laser 4.7
    6 - 7 Φεβ 2010,
    N.O. Πόρτο Καρρά

  • Αποτελέσματα Laser 4.7
  • Αποτελέσματα OptimistL
  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Αποφάσεις

     

    ΕΦΕΣΗ 7/2015
    ΠΡΟΣ: Γεώργιο Γιακουλάκη, εκπρόσωπο σκάφους MYTILANA GRE 1708
    Ναυτικό Αθλητικό Όμιλο Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης (ΝΑΟΚΘ)
    Ναυτικό Όμιλο Θεσσαλονίκης (ΝΟΘ)
    Ναυτικό Όμιλο Ανοικτής Θαλάσσης (ΝΟΑΘ),
    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 13 Δεκεμβρίου, 2015

     

    ΘΕΜΑ:Έφεση 2015/7του σκάφους MYTILANA GRE 1708 που κατατέθηκε στις 5/11/2015 με αριθμό πρωτ. 151105001, κατά της απόφασης της Επιτροπής Ενστάσεων του αγώνα «ΒΟΤΣΕΙΑ 2015», που διοργάνωσαν ο Ναυτικός Αθλητικός Όμιλος Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης ο Ναυτικός Όμιλος Θεσσαλονίκης και ο Ναυτικός Όμιλος Ανοικτής Θαλάσσης.
    Η ΑΕΑΕ συνεδρίασε στις 11.12.2015 υπό την προεδρία του προέδρου της κ. Κωνσταντίνου Τσαντίλη και παρουσία των μελών της κ.κ. Παύλου Σκυλίτζη, Έλενας Δημητρακοπούλου, Ηλία Βεργινάδη, Νικολάου Ταρσινού και Σταύρου Κουρή.

     

    ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ
    1. Η Επιτροπή Αγώνα εκκίνησε με τη διαδρομή 3 των οδηγιών πλου, συνολικής αποστάσεως 13 ναυτικών μιλίων.
    2. Η Επιτροπή Αγώνα έδωσε το στίγμα της σημαδούρας (Περαία)
    3. Η Επιτροπή Αγώνα δεν ενημέρωσε για το μήκος της διαδρομής πριν ή μετά την εκκίνηση.
    4. Η Επιτροπή Αγώνα δεν εξέδωσε γραπτά χρονικά όρια τερματισμού των συμμετεχόντων σκαφών 3 ώρες πριν την εκκίνηση σύμφωνα με την παράγραφο 11.3 των ειδικών διατάξεων της ΕΑΘ για αγώνες ανοικτής θαλάσσης.
    5. Σε ερώτηση προς τον πρόεδρο της Επιτροπής Αγώνα «αν είχατε εκδώσει χρονικά όρια πριν την εκκίνηση ποια θα ήταν αυτά?» η απάντηση ήταν «θα ήταν αυτά που προκύπτουν από την παράγραφο 18.1 α και 18.1 β των οδηγιών πλου δηλαδή 22 x GPH x 13 ν.μ.
    6. Η Επιτροπή Αγώνα τερμάτισε 13 σκάφη που πέρασαν τη γραμμή τερματισμού
    7. Η γραμμή τερματισμού βρισκόταν στη θέση της μέχρι την 20:58 τουλάχιστον.
    8. Η Επιτροπή Αγώνα εκτίμησε τη συνολική διαδρομή σε 9.4 ναυτικά μίλια.
    9. Η Επιτροπή Αγώνα υπολόγισε το χρονικό όριο τερματισμού των σκαφών σύμφωνα με τη νέα διαδρομή που προέκυψε από το στίγμα της σημαδούρας
    10. Η Επιτροπή Αγώνα εξέδωσε αποτελέσματα όπου κανένα σκάφος δεν έχει τερματίσει εντός χρονικών ορίων.

     

    ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΑ&Ε
      Η ΑΕΑ&Ε αφού εξέτασε όλα τα στοιχεία που ετέθησαν στη διάθεσή της βάσει του κανόνα F2.2 κατά την συνεδρίαση της 11ης Δεκεμβρίου 2012, όπως προβλέπεται από τον κανόνα 71.1 απεδέχθη ότι:
    1. Η Επιτροπή Αγώνα λόγω των καιρικών συνθηκών επέλεξε τη διεξαγωγή διαδρομής, που δεν υπήρχε στις εκδοθείσες Οδηγίες Πλου, τροποποιώντας την Διαδρομή 3 των 13 ΝΜ σε διαδρομή μεταβλητού μήκους 9,4 ΝΜ.
    2. Η Επιτροπή Αγώνα υπολόγισε τα αποτελέσματα επί συνολικής αποστάσεως 9.4 ναυτικών μιλίων και βαθμολόγησε όλα τα σκάφη DNF.
    3. Η Επιτροπή Ενστάσεων έδωσε αποκατάσταση σε όλα τα αγωνιζόμενα σκάφη, θεωρώντας ως τερματίσαντα όλα τα σκάφη που τερμάτισαν εντός του χρονικού ορίου που αντιστοιχεί σε μήκος διαδρομής 13 ναυτικά μίλια.

     

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
    1. Η Επιτροπή Αγώνα ορθώς υπολόγισε αποτελέσματα με χρονικό όριο επί αποστάσεως 9.4 ναυτικών μιλίων διότι το μήκος είχε καθορισθεί πριν την εκκίνηση (μέσω των συντεταγμένων) και όχι με επιβράχυνση μετά την εκκίνηση.
    2. Η Επιτροπή Αγώνα παρόλο που μπορούσε να επιλέξει ανάμεσα σε 8 διαφορετικές διαδρομές, επέλεξε νέα διαδρομή που δεν αναφέρεται στις οδηγίες πλου, ακολουθώντας μη ορθές πρακτικές του Race Management.
    3. Η Επιτροπή Ενστάσεων κακώς έδωσε αποκατάσταση.

     

    ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΦΕΣΕΩΝ
    • Η απόφαση της Επιτροπής Ενστάσεων του αγώνα «Βότσεια 2015» αναστρέφεται. Για όλα τα σκάφη ισχύουν τα αποτελέσματα που εξέδωσε η Επιτροπή Αγώνα επί συνολικής αποστάσεως 9.4 ναυτικών μιλίων.

     

    ΕΦΕΣΗ 5/2015
    ΠΡΟΣ: Νικόλαο Λιόντα, εκπρόσωπο σκάφους ΘΑΛΑΣΣΩ GRE 1305
    Ναυτικό Όμιλο Ειρήνης Φιλίας (ΝΟΕΦ)
    ΚΟΙΝ: Διοικητικό Συμβούλιο ΕΙΟ, Επιτροπή Ανοικτής Θαλάσσης (ΕΑΘ)ΕΙΟ
    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 13 Δεκεμβρίου, 2015

     

    ΘΕΜΑ: Έφεση 2015/5 του σκάφους ΘΑΛΑΣΣΩ GRE 1305 που κατατέθηκε στις 30/10/2015 με αριθμό πρωτ. 151030024 και έφεση 2025/6 2015/6 που κατατέθηκε στις 5/11/2015 με αριθμό πρωτ. 151105002 κατά της απόφασης της Επιτροπής Ενστάσεων του αγώνα «ΕΙΡΗΝΗΣ & ΦΙΛΙΑΣ 2015», που διοργάνωσε ο Ναυτικός Όμιλος Ειρήνης Φιλίας.
    Η ΑΕΑΕ συνεδρίασε στις 11.12.2015 υπό την προεδρία του προέδρου της κ. Κωνσταντίνου Τσαντίλη και παρουσία των μελών της κ.κ. ‘Ελενας Δημητρακοπούλου, Ηλία Βεργινάδη, Νικολάου Ταρσινού και Σταύρου Κουρή.

     

    ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΝΟΕΦ

     

    ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΑ&Ε
    Η ΑΕΑ&Ε αφού εξέτασε όλα τα των στοιχεία που ετέθησαν στη διάθεσή της βάσει του κανόνα F2.2 κατά την συνεδρίαση της 11ης Δεκεμβρίου 2012, όπως προβλέπεται από τον κανόνα 71.1 απεδέχθη ότι:
    1. Η κατάθεση της έφεσης 2015/5 από το σκάφος ΘΑΛΑΣΣΩ GRE 1305 κατατέθηκε ελλιπής στις 30/10/2015, και η συμπληρωματική 2025/6 στις 05/11/2015.
    2. Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε στις 10 – 11/10/2015 και η εκδίκαση της αίτησης αποκατάστασης πραγματοποιήθηκε στις 12/10/2015.

     

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
    1. Η έφεση του σκάφους ΘΑΛΑΣΣΩ GRE 1305 κατετέθη εκτός των χρονικών ορίων που προβλέπονται από τον κανόνα R 2.1 (a) των κανόνων αγώνων ιστιοπλοΐας (RRS) της ISAF.

     

    ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΕΑΕ
    • Η έφεση του σκάφους ΘΑΛΑΣΣΩ GRE 1305 είναι μη έγκυρη και απορρίπτεται.

     

    ΕΦΕΣΗ 4/2015
    ΠΡΟΣ: κ. Μιχαήλ Τσατσόπουλο, κ. Σταμάτιο Μωραΐτη
    Ιστιοπλοϊκό ΄Ομιλο Κέρκυρας
    ΕΑΘ
    KOIN: ΕΙΟ - κ. Χρήστο Θεοδόση PRO
    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 18 Μαΐου 2015

     

    ΘΕΜΑ: Αναφορά – Αίτηση Αποκατάστασης σκαφών ΛΕΝΑ GRE 47924 και ΣΚΥΡΟΣ GRE 7980 που κατετέθη στις 02.05.2015 σχετικά με την εγκυρότητα του αγώνα Λευκίμη – Παξοί που διεξήχθη στις 24 Απριλίου 2015 με Οργανώτρια Αρχή τον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Κέρκυρας.
    Η ΑΕΑΕ συνεδρίασε στις 15.05.2015 υπό την προεδρία του προέδρου της κ. Κωνσταντίνου Τσαντίλη και παρουσία των μελών της κκ. Παύλου Σκυλίτζη Αντιπροέδρου, Ελένης Δημητρακοπούλου Γενικής Γραμματέως, Σταύρου Κουρή Ειδικού Γραμματέως, Νικολάου Ταρσινού και Κωνσταντίνου, Χριστόπουλου.
    Η ΑΕΑΕ βάσει των στοιχείων που κατέθεσαν τα ενδιαφερόμενα μέρη, και σύμφωνα με το καταστατικό της ΕΙΟ, άρθ. 10 παρ. 4, όπου αναφέρεται ότι “εκδικάζει και γενικώς επιλύει διαφορές μεταξύ Σωματείων- μελών της Ε.Ι.Ο. ή μεταξύ Σωματείων και αθλητών που προκύπτουν κατά τη τέλεση ιστιοπλοϊκών αγώνων.” θεωρεί ότι η υπόθεση αποτελεί διαφορά μεταξύ Σωματείου και αθλητών που προέκυψε κατά την τέλεση ιστιοπλοϊκού αγώνα και προχώρησε στην εκδίκαση της υπόθεσης.

     

    ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΑ&Ε
    • Ο ΙΟΚ προκήρυξε τους Ιστιοπλοϊκούς Αγώνες Ανοικτής Θάλασσας 2015 οι οποία περιλαμβάνονται στο επίσημο πρόγραμμα της ΕΙΟ, και το Πρωτάθλημα ORCi και ORC Club 2015 για τα σκάφη του Ομίλου και κατέταξε τους αγώνες 2.3.και 7 του πίνακα 7.1 της Προκήρυξης στην κατηγορία 3.
    • Η Προκήρυξη του Αγώνα αναφέρει στην παράγραφο 6.1: “Οι δηλώσεις συμμετοχής για κάθε αγώνα πρέπει να υποβάλλονται στην Γραμματεία του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Κέρκυρας το αργότερο μέχρι την Πέμπτη και ώρα 12:00 πριν από τον συγκεκριμένο αγώνα.
    • Με την τροποποίηση Νο.2 O IOK, διέγραψε την παράγραφο 5.3 της προκήρυξης που ανέφερε ότι: “Μετά την λήξη της προθεσμίας υποβολής δήλωσης συμμετοχής και μέχρι την 11.00 της ημέρας του αγώνα θα γίνονται δεκτές τυχόν εκπρόθεσμες δηλώσεις συμμετοχής με επιβάρυνση 10 ευρώ επί του παραβόλου συμμετοχής.”
    • Στις 17:30 της Τετάρτης 22 Απριλίου αναρτήθηκε στο γραφείο της γραμματείας του ΙΟΚ η τροποποίηση Νο.3 που κατέταξε όλους τους αγώνες της Προκήρυξης στην κατηγορία 4 με περαιτέρω υποχρεώσεις για τους αγώνες 2,3 και 7 που είχαν σχέση με την ασφάλεια του σκάφους και του πληρώματος. Αργότερα το ίδιο απόγευμα ακολούθησε ενημέρωση της τροποποίησης με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο προς τους πιθανούς ενδιαφερόμενους να συμμετάσχουν στον αγώνα.
    • Τα σκάφη ΛΕΝΑ GRE 47924 και ΣΚΥΡΟΣ GRE 7980 υπέβαλλαν τηλεφωνικώς αίτηση συμμετοχής στον αγώνα αλλά δεν αγωνίστηκαν λόγω μη έγκαιρης εξεύρεσης πληρώματος.
    • Στα αποτελέσματα του αγώνα τα σκάφη ΛΕΝΑ GRE 47924 και ΣΚΥΡΟΣ GRE 7980 αναφέρονται ως συμμετέχοντα με κυβερνήτες τους κκ Μ. Τσατσόπουλο και Σ. Μωραΐτη και έχουν βαθμολογηθεί DNC με 17 βαθμούς έκαστο.

     

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
      Η ΑΕΑΕ εξετάζοντας όλα τα στοιχεία που κατέθεσαν τα ενδιαφερόμενα μέρη αποφάσισε ότι:
    • Ο χρόνος που εδόθη στα σκάφη από τη χρονική στιγμή που αναρτήθηκε η τροποποίηση Νο.3 μέχρι το τέλος του ορίου υποβολής των δηλώσεων συμμετοχής δεν θεωρείται επαρκής για την προετοιμασία των σκαφών και των πληρωμάτων, καθώς ο χρόνος που εδόθη στα σκάφη ήταν λιγότερος από 24 ώρες (18,5 ώρες) και αποτελεί λάθος της Οργανώτριας Αρχής. RRS 62.1(a).
    • Η Οργανωτική Επιτροπή έχει δικαίωμα συγχώνευσης των κλάσεων, όπως αυτό προκύπτει από την προκήρυξη του αγώνα και το άρθρο 8 των ειδικών διατάξεων της ΕΑΘ.
    • Οι κκ Τσατσόπουλος και Μωραΐτης ως κυβερνήτες των σκαφών μπορούν να εκπροσωπήσουν τα σκάφη τους (RRS46).

     

    ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΕΑΕ
      Η ΑΕΑΕ αποφασίζει:
    • Α. Ο αγώνας ΛΕΥΚΙΜΜΗ – ΠΑΞΟΙ να μη προσμετρηθεί στην ετήσια κατάταξη (Ranking List) της ΕΑΘ για όλα τα σκάφη που συμμετείχαν στον αγώνα.
    • Β. Όσον αφορά το τοπικό πρωτάθλημα, που δεν περιλαμβάνεται στο επίσημο πρόγραμμα της ΕΙΟ, η Οργανώτρια Αρχή είναι υπεύθυνη για την επίλυση του θέματος, τα δε ενδιαφερόμενα μέρη έχουν δικαίωμα να καταθέσουν αίτηση αποκατάστασης οποιαδήποτε στιγμή μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος.

     

    ΕΦΕΣΗ 3/2015
    ΠΡΟΣ: Βαρθολομαίου Δήμητρα GRE 7244
    ΕΙΟ Γραφείο Αθλητισμού
    ΝOKB
    Μιχάλη Μιτάκη, πρόεδρο Ε.Ε.
    Χριστόνικο Γιαννίρη, πρόεδρο Ε.Α.
    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 18 Απριλίου 2015

     

    ΘΕΜΑ: Η έφεση του σκάφους GRE 7244, που κατατέθηκε στις 27/03/2015 με αριθμό πρωτ. 150327002, κατά της απόφασης της Επιτροπής Ενστάσεων του αγώνα του Περιφερειακού πρωταθλήματος Αθηνών Optimist, που διοργάνωσε ο Ναυτικός Αθλητικός Όμιλος Βούλας στις 21-22/3/2015.
    Η ΑΕΑΕ συνεδρίασε στις 18.04.2015 υπό την προεδρία του προέδρου της κ. Κωνσταντίνου Τσαντίλη και παρουσία των μελών της κ.κ. Ηλία Βεργινάδη, Νικολάου Ταρσινού, Κωνσταντίνου Χριστόπουλου και Παύλου Σκυλίτζη.

     

    ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΝΑΟΒ
    1. Οι Eνστάσεις – Αιτήσεις Αποκατάστασεις με σειρά αριθμού κατάθεσης 1, 2 και 6 με αίτημα την αποκατάσταση των αθλητών, από λάθος της Επιτροπής Αγώνων (RRS 62.1a) κατά την εκκίνηση της 2ης ιστιοδρομίας του Περιφερειακού πρωταθλήματος Αθηνών αποφασίσθηκε να συνεκδικαστούν αφού αφορούν στην ίδια εκκίνηση (ίδιο συμβάν).
    2. Οι αιτήσεις έχουν κατατεθεί εμπρόθεσμα.
    3. Η Επιτροπή Αγώνων (Ε.Α.) σημείωσε ότι τα σκάφη 2572, 7244, 1793, 1454 εκκίνησαν πρόωρα.
    4. Η εκκίνηση έγινε με μαύρη σημαία.
    5. Προβλήθηκαν δύο video, που είχαν ληφθεί κατά την εκκίνηση, από την προβολή δεν προέκυψαν στοιχεία.
    6. Κατά την εκκίνηση ξεκίνησαν πρόωρα περισσότερα σκάφη από τα σημειωθέντα.
    7. Δεν προέκυψε λάθος της Ε.Α για τις καταγραφές των εν λόγω σκαφών.
    8. Η Ε.Α βαθμολόγησε τα σκάφη ως BFD
    9. Δεν επισημάνθηκε λάθος ή παράλειψη της Ε.Α

     

    ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΑΕ
      Η ΑΕΑΕ κατά την εξέταση των εγγράφων που κατατέθηκαν από τα ενδιαφερόμενα μέρη διαπίστωσε ότι :
    1. Δέχεται τα Γεγονότα που βρέθηκαν από την Επιτροπή Ενστάσεων (Ε.Ε.) στο σύνολό τους όσον αφορά στο σκάφος που υπέβαλε έφεση και τα θεωρεί επαρκή.
    2. Η ενδιαφερόμενη αθλήτρια δεν εζήτησε επανάληψη της εκδίκασης από την Ε.Ε. όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς (RRS 66).
    3. Η ενδιαφερόμενη αθλήτρια δεν ζήτησε εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας με αίτησή της την καθαρογραμμένη απόφαση της Ε.Ε. και δεν την υπέβαλε στην ΑΕΑΕ.
    4. Δεν υποβλήθηκε στην ΑΕΑΕ κάποιο νέο video μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά.
    5. Ουδέποτε προσκομίστηκαν τα «αδιάσειστα στοιχεία» που επικαλείται η αθλήτρια.
    6. Από τα στοιχεία που προσκομίσθηκαν τόσο από την Επιτροπή Αγώνων, όσο και από την Επιτροπή Ενστάσεων προκύπτει ότι οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν κατά τη διάρκεια της ακρόασης είναι σύμφωνες με αυτές που περιγράφονται στους Κανόνες Ιστιοδρομιών (RRS) 2013-2016 και το Εγχειρίδιο Κριτών της ISAF.

     

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
    • Η ΑΕΑΕ εξετάζοντας όλα τα στοιχεία αποφάσισε ότι οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν από την Eπιτροπή Eνστάσεων είναι αυτές που ορίζονται από τους Κανόνες Ιστιοδρομιών (RRS).
      Η ΑΕΑΕ αποφάσισε ότι τα δεδομένα που βρέθηκαν κατά τη διάρκεια της ακρόασης είναι επαρκή και ότι η απόφαση της Επιτροπής Ενστάσεων είναι ορθή.

     

    ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΕΑΕ
    • Επικυρώνεται ομόφωνα η απόφαση της Επιτροπής Ενστάσεων και δεν δίνεται αποκατάσταση στο σκάφος GRE 7244.

     

    ΕΦΕΣΕΙΣ 1 & 2/2015
    ΠΡΟΣ: Ίριδα Αρβανίτη GRE 2572
    Κωνσταντίνα Μοιραναίου GRE 1793
    Βαρθολομαίου Δήμητρα GRE 7244
    ΕΙΟ Γραφείο Αθλητισμού
    ΝΑΟΒ
    Μιχάλη Μιτάκη, πρόεδρο Ε.Ε.
    Χριστόνικο Γιαννίρη, πρόεδρο Ε.Α.
     

    ΘΕΜΑ: Εφέσεις των σκαφών GRE 7244, GRE 2572 και GRE 1793 που κατατέθηκαν στις 27/03/2015 με αριθμούς πρωτ. 150327004, 150327005 και 150327006 κατά της απόφασης της Επιτροπής Ενστάσεων του αγώνα του Περιφερειακού πρωταθλήματος Αθηνών Optimist, που διοργάνωσε ο Ναυτικός Αθλητικός Όμιλος Βούλας στις 21-22/3/2015.
    Η ΑΕΑΕ συνεδρίασε στις 11.04.2015 υπό την προεδρία του προέδρου της κ. Κωνσταντίνου Τσαντίλη και παρουσία των μελών της κ.κ. Ηλία Βεργινάδη, Νικολάου Ταρσινού, Κωνσταντίνου Χριστόπουλου και Ελένης Δημητρακοπούλου.
    Κατά την προκαταρκτική συζήτηση προέκυψε σύγκρουση συμφερόντων με ένα από τα παρόντα μέλη της ΑΕΑΕ και αποφασίσθηκε η έφεση του σκάφους GRE 7244 να συζητηθεί σε άλλη συνεδρίαση και υπό άλλη σύνθεση.

     

    ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΝΑΟΒ
    1. Οι ενστάσεις - Αιτήσεις με σειρά αριθμού κατάθεσης 1, 2 και 6 με αίτημα την αποκατάσταση των αθλητών, από λάθος της Επιτροπής αγώνων, κατά την εκκίνηση της 2ης ιστιοδρομίας του Περιφερειακού πρωταθλήματος Αθηνών αποφασίσθηκε να συνεκδικαστούν αφού αφορούν στην ίδια εκκίνηση (ίδιο συμβάν).
    2. Οι αιτήσεις έχουν κατατεθεί εμπρόθεσμα.
    3. Η επιτροπή αγώνων σημείωσε τα σκάφη 2572, 7244, 1793, 1454 ότι εκκίνησαν πρόωρα.
    4. Η εκκίνηση ήταν με μαύρη σημαία.
    5. Προβλήθηκαν δύο video, που είχαν ληφθεί κατά την εκκίνηση, από την προβολή δεν προέκυψαν στοιχεία.
    6. Κατά την εκκίνηση ξεκίνησαν περισσότερα πρόωρα από τα σημειωθέντα.
    7. Δεν προέκυψε λάθος της Ε.Α για της καταγραφές των εν λόγω σκαφών.
    8. Η Ε.Α βαθμολόγησε τα σκάφη ως BFD.
    9. Δεν επισημάνθηκε λάθος ή παράλειψη της Ε.Α

     

    ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΑΕ
      Η ΑΕΑΕ κατά την εξέταση των εγγράφων που κατατέθηκαν από τα ενδιαφερόμενα μέρη διαπίστωσε ότι :
    1. Δέχεται τα Γεγονότα που βρέθηκαν από την Επιτροπή Ενστάσεων στο σύνολό τους όσον αφορά στα σκάφη που υπέβαλαν έφεση και τα θεωρεί επαρκή.
    2. Οι ενδιαφερόμενες αθλήτριες δεν ζήτησαν επανάληψη της εκδίκασης από την Ε.Ε. όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς (RRS 66).
    3. Οι ενδιαφερόμενες αθλήτριες δεν ζήτησαν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας με αίτησή τους την καθαρογραμμένη απόφαση της Ε.Ε. και δεν την υπέβαλαν στην ΑΕΑΕ.
    4. Δεν υποβλήθηκε κάποιο video μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά στην ΑΕΑΕ.
    5. Από τα στοιχεία που προσκομίσθηκαν τόσο από την Επιτροπή Αγώνων, όσο και από την Επιτροπή Ενστάσεων προκύπτει ότι οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν κατά τη διάρκεια της ακρόασης είναι σύμφωνες με αυτές που περιγράφονται στους Κανόνες Αγώνων Ιστιοπλοΐας 2013-2016 και το Εγχειρίδιο Κριτών της ISAF.

     

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
    • Η ΑΕΑΕ εξετάζοντας όλα τα στοιχεία αποφάσισε ότι οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν από την επιτροπή ενστάσεων είναι αυτές που ορίζονται από τους κανόνες αγώνων.
    • Η ΑΕΑΕ αποφάσισε ότι τα δεδομένα που βρέθηκαν κατά τη διάρκεια της ακρόασης είναι επαρκή και ότι η απόφαση της Επιτροπής Ενστάσεων είναι ορθή.

     

    ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΕΑΕ
    • Επικυρώνεται ομόφωνα η απόφαση της Επιτροπής Ενστάσεων και δεν δίνεται αποκατάσταση στα σκάφη GRE 2572 και GRE 1793 .

     

    ΕΦΕΣΗ 1/2014
    ΠΡΟΣ: κ. Λεωνίδα Τρουποσκιάδη, εκπρόσωπο του σκάφους LINA II GRE-1257
    κ. Κώστα Αναστασόπουλο, εκπρόσωπο του σκάφους FATA MORGANA GRE-1136
    Mr.George Paunov, πρόεδρο Επιτροπής Ενστάσεων Διεθνούς Ιστιοπλοϊκής Εβδομάδας Β. Αιγαίου Διοικητικό Συμβούλιο ΕΙΟ, Ναυτικό Όμιλο Ανοικτής Θαλάσσης (ΝΟΑΘ), Επιτροπή Ανοικτής Θαλάσσης (ΕΑΘ)
    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 23 Σεπτεμβρίου 2014

     

    ΘΕΜΑ: Έφεση 1/2014 του σκάφους LINA II GRE-1257
    Η Ανωτάτη Επιτροπή Αγώνων και Εφέσεων της Ε.Ι.Ο κατά την συνεδρίαση της 23ης Σεπτεμβρίου 2014 υπό την προεδρία του κ. Κωνσταντίνου Τσαντίλη και των παρόντων μελών της κκ. Παύλου Σκυλίτζη, Ηλία Βεργινάδη, Νικολάου Ταρσινού, Κωνσταντίνου Χριστόπουλου και Σταύρου Κουρή, εξέτασε την Έφεση του σκάφους που κατατέθηκε στις 20.08.2014 με αριθμό πρωτ. 14082001, εναντίον της απόφασης της Επιτροπής Ενστάσεων του αγώνα της Διεθνούς Ιστιοπλοϊκής Εβδομάδας Βορείου Αιγαίου, που διοργάνωσε ο Ναυτικός Όμιλος Ανοικτής Θαλάσσης την 5η μέχρι και την 9η Αυγούστου 2014, κατά του σκάφους FATA MORGANA GRE-2236.

     

    ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΝΟΑΘ
    • Η Επιτροπή Ενστάσεων αναφέρθηκε στην διορισμένη καταμετρητή του αγώνα, και έλαβε μία αναφορά από αυτήν, η οποία ανέφερε ότι τα πανιά που χρησιμοποιήθηκαν από το σκάφος FATA MORGANA ήταν αυτά που περιγράφονται στο ORC πιστοποιητικό καταμέτρησης του σκάφους που είχε εκδοθεί από την ΕΑΘ στις 6 Μαΐου 2014.
    • Η Επιτροπή Ενστάσεων δεν έκανε δεκτή την ένσταση

     

    ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΑ και Ε
    • Το σκάφος FATA MORGANA, μετά την υποβολή της έφεσης εζήτησε από την ΕΑΘ έλεγχο του πιστοποιητικού καταμέτρησης ή οποία εξέδωσε νέο με ημερομηνία 11 Σεπτεμβρίου 2014
    • Η διαφορά στο βαθμό ικανότητας του σκάφους που προέκυψε ανάμεσα στα δύο πιστοποιητικά καταμέτρησης είναι της τάξης του 0,58%.
    • Η καταμετρητής του αγώνα δεν ήταν «καταμετρητής ΕΑΘ» αλλά επιθεωρήτρια εξοπλισμού και δεν επρόσεξε τις αλλαγές του Κανόνα 111.4 του ORC Rating System 2014.
    • Το σκάφος FATA MORGANA, πήρε επιδότηση βάσει του πιστοποιητικού καταμέτρησης της 06.05.2014 για χρήση πανιών woven polyester, σύμφωνα με τον Κανόνα 111.4 του ORC Rating System 2014, ενώ χρησιμοποιούσε πανιά pentex, για τα οποία από το 2014 δεν ισχύει η επιδότηση αυτή.

     

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
    • Ο ιδιοκτήτης του σκάφους FATA MORGANA αγνοούσε την αλλαγή του Κανόνα.
    • Ο ιδιοκτήτης του σκάφους μην εξασφαλίζοντας τη συμμόρφωση του σκάφους σύμφωνα με τους κανόνες της κλάσης του παραβίασε τον Κανόνα Αγώνων Ιστιοπλοΐας 78.1.

       

      ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΦΕΣΕΩΝ
      • Σύμφωνα με τον Κανόνα Αγώνων Ιστιοπλοΐας 64.1 στο σκάφος FATA MORGANA επιβάλλεται εναλλακτική ποινή όπως ορίζεται από τον Κανόνα 305.2(c) του ORC Rating Systems 2014 και την παράγραφο 14.2(a) των ειδικών διατάξεων της ΕΑΘ, η οποία είναι 50% επί της θέσης σε όλες τις ιστιοδρομίες της συγκεκριμένης διοργάνωσης.
      • Η επιτροπή αγώνα οφείλει να εκδώσει νέα αποτελέσματα.

       

      ΕΦΕΣΗ 03/2013
      Έφεση του σκάφους OPTIMUM III που κατατέθηκε στις 22/11/2013 με αριθμό πρωτ. 131122005, εναντίον της απόφασης της ένστασης στον αγώνα «ΣΤΡΑΤΗ ΑΝΔΡΕΑΔΗ 2013», που διοργάνωσε ο Ναυτικός Όμιλος Παλαιού Φαλήρου την 5η Οκτωβρίου 2013, κατά του σκάφους OPTIMUM III, την οποία εξέδωσε η επιτροπή ενστάσεων.

       

      ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΝΟΠΦ
      Κατά την εκκίνηση της 1ης ιστιοδρομίας της ημέρας ο άνεμος έπνεε 15-17 knots.
      Τα σκάφη έπλεαν προς τη σταβέντο σημαδούρα και 20 δευτερόλεπτα πριν από την εκκίνηση το GRE 900 έπλεε προσήνεμο και καθαρά μπροστά από το GRE 53. 10 δευτερόλεπτα πριν από την εκκίνηση το GRE 900 έπλεε καθαρά μπροστά από το GRE 53 ταξιδεύοντας όρτσα με ταχύτητα 8 knots και σε απόσταση μεγαλύτερη των δύο μηκών του GRE 53. 4 δευτερόλεπτα πριν από την εκκίνηση το μπαστούνι του GRE 53 είχε υπερκαλύψει την πρύμη του GRE 900 και έφτασε έως το ύψος του τιμονιού του (ρόδα). Δε διαπιστώθηκε καμία αλλαγή πορείας από το GRE 900. Δεν υπήρχαν άλλα σκάφη τριγύρω που να εμπόδιζαν την αλλαγή πορείας του GRE 53. Κατά την εκκίνηση και ενώ τα σκάφη έπλεαν το μπαστούνι του GRE 53 παρέσυρε το πίσω αριστερό μπαλκόνι και εν συνεχεία όλα τα μπαλκόνια και ρέλια του σκάφους.
      Προκλήθηκαν σοβαρές ζημιές και στα δύο σκάφη.
      Τα σκάφη GRE 900 και GRE 53 εγκατέλειψαν τον αγώνα.
      Το GRE 53 παραβίασε τον κανόνα 12 και 14 των RRS
      Το GRE 53 ακυρώνεται στην ιστιοδρομία (DSQ).

       

      ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΑ και Ε
      Η ΑΕΑ και Ε κατά την εξέταση των εγγράφων που επεβλήθησαν από τα ενδιαφερόμενα μέρη διαπίστωσε ότι :
      1. Η επιτροπή ενστάσεων, πόσο μάλλον οι διάδικοι δε χρειάζεται να εκφέρουν γνώμη και να απαντήσουν σε ερωτήσεις για το οπτικοακουστικό υλικό και τις καταθέσεις.
      2. Από τα στοιχεία που παραθέτει τόσο ο εφέτης, όσο και η επιτροπή ενστάσεων προκύπτει ότι οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν από την Επιτροπή Ενστάσεων κατά τη διάρκεια της ακρόασης είναι σύμφωνες με αυτές που περιγράφονται στους Κανόνες Αγώνων Ιστιοπλοΐας 2013-2016 και το Εγχειρίδιο των κριτών της ISAF.
      3. Η επιτροπή ενστάσεων έπραξε σωστά να μη δεχθεί το βίντεο που έχει υποστεί επεξεργασία (βίντεο σε slow motion)

       

      ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
      Η ΑΕΑ και Ε εξετάζοντας όλα τα στοιχεία αποφάσισε ότι οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν από την επιτροπή ενστάσεων είναι αυτές που ορίζονται από τους κανόνες αγώνων.
      Η ΑΕΑ και Ε αποφάσισε ότι τα δεδομένα που βρέθηκαν κατά τη διάρκεια της ακρόασης είναι επαρκή και ότι η απόφαση της επιτροπής ενστάσεων είναι η ορθή.

       

      ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΕΑ και Ε
      Επικυρώνεται η απόφαση της επιτροπής ενστάσεων και το σκάφος GRE 53 ακυρώνεται στην πρώτη ιστιοδρομία.

       

       

      ΕΦΕΣΗ 02/2013
      Έφεση του σκάφους OPTIMUM III που κατατέθηκε στις 10/10/2013 με αριθμό πρωτ. 131010001, εναντίον της απόφασης της ένστασης στον αγώνα «ΣΤΡΑΤΗ ΑΝΔΡΕΑΔΗ 2013», που διοργάνωσε ο Ναυτικός Όμιλος Παλαιού Φαλήρου την 5η Οκτωβρίου 2013, κατά του σκάφους OPTIMUM III, την οποία εξέδωσε η επιτροπή ενστάσεων.

       

      ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΝΟΠΦ
      Κατά την εκκίνησητης 1ης ιστιοδρομίας το GRE 900 κινήθηκε προς τη γραμμή εκκίνησης δεξήνεμο, πλησίον της σταβέντο σημαδούρας.
      Το GRE 53 καταφθάνον, χωρίς επικάλυψη, δεξήνεμο, χτύπησε το GRE 900 στην πρύμνη προκαλώντας ζημιές. Το GRE 53 δεν εκτέσε ποινή και τα δύο σκάφη απόσυρθηκαν από την ιστιοδρομία.
      Το GRE 53 παραβίασε τον κανόνα 12 των RRS
      Το GRE 53 ακυρώνεται στην ιστιοδρομία (DSQ).

       

      ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΑ και Ε
      Η ΑΕΑ καιΕ κατά την εξέταση των εγγράφων που υποβλήθησαν από τα ενδιαφερόμενα μέρη διαπίστωσε ότι κατά την εκδίκαση υπήρξαν παραλείψεις της επιτροπής ενστάσεων, η οποία δεν ακολούθησε τις προβλεπόμενες από τον κανόνα 63 των RRS διαδικασίες

       

      ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
      Η έφεση του σκάφους OPTIMUM III γίνεται δεκτή καθώς η επιτροπή ενστάσεων δεν ακολούθησε τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον κανόνα 63 των RRS

       

      ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΕΑ και Ε
      Η ένσταση θα εκδιακστεί από μία νέα επιτροπή ενστάσεων όπως αυτό προβλέπεται από τον κανόνα 71.2 των RRS.
      Στη νέα σύνθεση της επιτροπής ενστάσεων θα μετέχουν δύο πιστοποιημένοι διεθνείς κριτές (IJ) της ISAF, μη μέλη της ΑΕΑ και Ε, εκ των οποίων ο ένας θα προεδρεύσει την ακρόαση. Τα υπόλοιπα μέλη της 5μελούς επιτροπής θα διορισθούν από το διοργανωτή όμιλο ΝΟΠΦ.
      Η νέα απόφαση της επιτροπής ενστάσεων θα είναι εφέσιμη.

       

       

      ΕΦΕΣΗ 01/2013
      Έφεση του σκάφους DEMALO V – Γιατροί του Κόσμου που κατατέθηκε στις 11/6/2013 με αριθμό πρωτ. 130611001, εναντίον της απόφασης της ένστασης της επιτροπής αγώνων του αγώνα της Κέας του «ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΑΝΟΙΞΗΣ 2013», που διοργάνωσε ο Ναυτικός Αθλητικός Όμιλος Βούλας την 31η Μαΐου μέχρι και την 2α Ιουνίου 2013, κατά του σκάφους DEMALO V – Γιατροί του Κόσμου, την οποία εξέδωσε η επιτροπή ενστάσεων την 3/6/2013.

       

      ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΝΑΟΒ
      Κατά τον έλεγχο στη Τζιά διαπιστώθηκαν ασυμφωνίες με τους κανονισμούς της αναφοράς για επιθεώρηση. Ο έλεγχος πραγματοποιήθηκε μία ώρα πριν την εκκίνηση της 3ης, 4ης ιστιοδρομίας στην Κέα. Το σκάφος κλήθηκε κατά τον τερματισμό της 4ης ιστιοδρομίας από την Επιτροπή Αγώνα, αλλά δεν ανταποκρίθηκε, προκειμένου να πιστοποιήσει εάν αποκατέστησε τις ελλείψεις.

       

      ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΑ και Ε
      1. Το σκάφος DEMALO V – Γιατροί του Κόσμου δεν έφερε liferaft όπως ανέφερε η προκήρυξη του αγώνα.
      2. Η Επιτροπή Αγώνα με βάση την αναφορά του επιθεωρητή υπέβαλε ένσταση, ενεργώντας σύμφωνα με τους κανόνες αγώνων ιστιοπλοΐας.
      3. Οι Κανόνες Αγώνων Ιστιοπλοΐας δεν προβλέπουν ασυμβίβαστο ιδιότητας αγωνιζομένου και μέλους Επιτροπής Αγώνων.
      4. Η Επιτροπή Ενστάσεων επέβαλε ποινή 50% στη θέση του σκάφους στην 3η και 4η ιστιοδρομία στο σκάφος DEMALO V – Γιατροί του Κόσμου.

       

      ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
      Η Επιτροπή Ενστάσεων ορθώς επέβαλε ποινή στο σκάφος DEMALO V – Γιατροί του Κόσμου.

       

      ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΦΕΣΕΩΝ
      Ισχύει η απόφαση της Επιτροπής Ενστάσεων και στο σκάφος DEMALO V – Γιατροί του Κόσμου επικυρώνεται η επιβληθείσα ποινή στον αγώνα Κέα του «ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΑΝΟΙΞΗΣ 2013».

       

      Έφεση 01/2011
      Των Φίλιππου Φλωρεντίν, Γιάννου Γαλάκου, Γεώργιο Δαρεμά, Κωνσταντίνου Νικολάκη, Φαίδωνα Φλωρεντίν, Στράτου Μιχαήλ, Βασιλικής Μπέη, Δημητρίου Μάγειρα, Μαρίτας Αγγελοπούλου, Σοφίας Δαρεμά, Κωνσταντίνου Μπουγιούρη, Σταύρου Μπουγιούρη, Άννας Μωραΐτη, Μαρίας - Ελένης Ανδρέου, Μυρτώς Πλεμένου και Γεωργίας Γκλιάτη, κατά της απόφασης της Επιτροπής Ενστάσεων του αγώνα « Κύπελλο Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού» της 27ης και 28ης Νοεμβρίου 2010.

       

      Κανόνας 63.4 Ενδιαφερόμενα Μέρη
      Ένα μέλος της Επιτροπής Ενστάσεων που είναι ενδιαφερόμενο μέρος δεν μπορεί να συνεχίσει να μετέχει στην ακρόαση αλλά μπορεί να εμφανιστεί ως μάρτυρας. Τα μέλη της Επιτροπής Ενστάσεων πρέπει να δηλώσουν οιοδήποτε ενδεχόμενο προσωπικό ενδιαφέρον αμέσως μόλις το αντιληφθούν. Ένας διάδικος μιας ακροάσεως που πιστεύει ότι ένα μέλος της Επιτροπής Ενστάσεως είναι ενδιαφερόμενο μέρος, πρέπει να εκφράσει τις αντιρρήσεις του, το συντομότερο δυνατό.

       

      Η ΑΕΑΕ, προεδρεύοντος του Κωνσταντίνου Τσαντίλη προέδρου της ΑΕΑΕ κατά τη συνεδρίαση της 1ης Δεκεμβρίου 2011, αφού εξέτασε την από 10 Δεκεμβρίου 2010 έφεση,
      ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ
      1. Βάσει του Κανόνα 63.4 (Ενδιαφερόμενα Μέρη) και των Ορισμών «Ενδιαφερόμενα μέρη» και «Διάδικοι» των Κανόνων Αγώνων Ιστιοπλοΐας της Διεθνούς Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας, η Επιτροπή Ενστάσεων κακώς εκδίκασε τις υποβληθείσες αιτήσεις αποκατάστασης δεδομένου ότι άπαντα τα μέλη της ήταν και μέλη της Επιτροπής Αγώνων και ως εκ τούτου «Διάδικοι» και κατ΄επέκταση «Ενδιαφερόμενα μέρη».
      2. Ο Ναυτικός Όμιλος Λούτσας, ως διοργανώτρια Αρχή, καλείται να ορίσει νέα Επιτροπή Ενστάσεων στην οποία δεν θα συμμετέχει κανένα μέλος της προηγούμενης επιτροπής, που οφείλει να εκδικάσει την αίτηση αποκατάστασης και εκδώσει την απόφαση της εντός δυο εβδομάδων από λήψεως της παρούσης.

       

       

      Έφεση 1/2012
      Του σκάφους ΑΔΡΑ GRE 1221 που κατατέθηκε στις 30.10.2012 με αριθμό πρωτ. 1210300005,κατά της απόφασης της ένστασης της επιτροπής αγώνων του αγώνα «Ανδρέα Ζιρώ 2012», που διοργάνωσε ο Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Πειραιώς, κατά του σκάφους ΑΔΡΑ GRE 1221 την οποία εξέδωσε η επιτροπή ενστάσεων την 12.10.2012.

       

      Κανόνας 69. ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΚΑΚΗ ΔΙΑΓΩΓΗ ΣΟΒΑΡΑΣ ΜΟΡΦΗΣ
      Η ΑΕΑΕ, προεδρεύοντος του Κωνσταντίνου Τσαντίλη προέδρου της ΑΕΑΕ κατά τη συνεδρίαση της 30ης Νοεμβρίου 2012, αφού εξέτασε όλα τα στοιχεία της από 25 Οκτωβρίου 2012 έφεσης, που ετέθησαν στη διάθεσή της βάσει του κανόνα F2.2 κατά την συνεδρίαση της 30ης Νοεμβρίου 2012 όπως προβλέπεται από τον κανόνα 71.1 απεδέχθη ότι:
      1. Ο κυβερνήτης του σκάφους ΑΔΡΑ ουδέποτε απεδέχθη την διεξαγωγή ακροαματικής διαδικασίας για ένσταση καταμέτρησης , διότι δεν είχε υποβληθεί ένσταση καταμέτρησης. Η Επιτροπή Ενστάσεων, που ανασυγκροτήθηκε με την από 26/6/12 απόφαση του Δ.Σ. του Ι.Ο.Π., προσκάλεσε τον κυβερνήτη του σκάφους ΑΔΡΑ με από 5/7/2012 πρόσκληση, σε ακροαματική διαδικασία με βάση τον Κανόνα 69, RRS.
      2. Ο κυβερνήτης του σκάφους ΑΔΡΑ εγνώριζε την απόκλιση εκτοπίσματος σου σκάφους του και είχε διερευνήσει το θέμα.
      3. Ο κυβερνήτης του σκάφους ΑΔΡΑ γνώριζε την διαφορά μήκους του προτόνου στον νέο ιστό, καθόσον ανέφερε ότι χρησιμοποιούσε κάποιο σχοινί ή κάτι αντίστοιχο για την εύρυθμη λειτουργία του roller reefing μετά την αντικατάσταση του ιστού.
      4. Τα σκάφος ελάμβανε συνεχώς μέρος σε αγώνες από το 2007 με λάθος πιστοποιητικό καταμέτρησης το οποίο ήτο εν γνώσει του κυβερνήτη του σκάφους ΑΔΡΑ.
      5. Δεν προβλέπεται από τους RRS παράδοση πρακτικών στον κυβερνήτη του σκάφους ΑΔΡΑ και διά τούτο δεν του εδόθησαν.

       

      ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
      1. Ο κυβερνήτης του σκάφους ΑΔΡΑ εν γνώσει του παρέβη τους κανόνες καταμέτρησης αγωνιζόμενος με πιστοποιητικό που δεν ανταποκρινόταν στις πραγματικές επιδόσεις του σκάφους, παραβαίνοντας τον κανόνα 69.1 των RRS.

       

      ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΦΕΣΕΩΝ
      1. Ισχύει η απόφαση της Επιτροπής Ενστάσεων του αγώνα «Ανδρέας Ζιρώ 2012» και η ποινή ακύρωσης του βάσει του κανόνα 69.1 παραμένει.
      2. Η απόφαση γνωστοποιείται στην ΕΑΘ και στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΙΟ για πιθανόν περαιτέρω ενέργειες όπως ορίζεται από τους RRS και κοινοποιείται στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΙΟ.

       

      Έφεση 2/2012
      Του σκάφους ΧΡΥΣΑΩΡ που κατατέθηκε στις 26.11.2012 με αριθμό πρωτ. 1211266018, εναντίον της απόφασης της ένστασης της επιτροπής αγώνων του αγώνα «ΟΚΤΩ», που διοργάνωσε ο Ναυτικός Όμιλος Ελλάδος την 11.11.2012, κατά του σκάφους ΧΡΥΣΑΟΡ την οποία εξέδωσε η επιτροπή ενστάσεων την 13.11.2012.

       

      Κανόνες 200 και 304.1.iii ORC Rating Systems και Οδηγίες Πλου παρ. 26.
      Η ΑΕΑΕ, προεδρεύοντος του Παύλου Σκυλίτζη αντιπροέδρου της ΑΕΑΕ κατά τη συνεδρίαση της 30ης Νοεμβρίου 2012, αφού εξέτασε όλα τα στοιχεία της από 25 Οκτωβρίου 2012 έφεσης, που ετέθησαν στη διάθεσή της βάσει του κανόνα F2.2 κατά την συνεδρίαση της 30ης Νοεμβρίου 2012 όπως προβλέπεται από τον κανόνα 71.1 απεδέχθη ότι:

       

      ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ
      1. Το βάρος του πληρώματος κατά τον αγώνα ήταν 85 χλγ. (18%) περισσότερα από το δηλωθέν στο πιστοποιητικό (450 χλγ.).
      2. Στη δήλωση συμμετοχής αναφέρεται πλήρωμα 7 ατόμων.
      3. Η Επιτροπή Ενστάσεων επέβαλε ποινή ακύρωσης.

       

      ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
      1. Η Επιτροπή Ενστάσεων ορθώς επέβαλε ποινή (Κανόνες 200 και 304.1.iii ORC Rating Systems και Οδηγίες Πλου παρ. 26).
      2. Η Επιτροπή Ενστάσεων δεχόμενη ότι δεν υπήρχε δόλος ή πρόθεση παράβασης κανονισμού (Κανόνες 2 και 69) ορθώς επέβαλε απλή ποινή ακύρωσης.

       

      ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΦΕΣΕΩΝ
      Ισχύει η απόφαση της Επιτροπής Ενστάσεων και το σκάφος ΧΡΥΣΑΩΡ ακυρώνεται στον αγώνα «ΟΚΤΩ».

       

       

       

       

       

       

       
       
       
           
       
      /**************************************************************** * Κώδικας για βελάκια * *****************************************************************