ΠΡΟΣ: Γεώργιο Γιακουλάκη, εκπρόσωπο σκάφους MYTILANA GRE 1708
Ναυτικό Αθλητικό Όμιλο Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης (ΝΑΟΚΘ)
Ναυτικό Όμιλο Θεσσαλονίκης (ΝΟΘ)
Ναυτικό Όμιλο Ανοικτής Θαλάσσης (ΝΟΑΘ),
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 13 Δεκεμβρίου, 2015
ΘΕΜΑ:Έφεση 2015/7του σκάφους MYTILANA GRE 1708 που κατατέθηκε στις 5/11/2015 με αριθμό πρωτ. 151105001, κατά της απόφασης της Επιτροπής Ενστάσεων του αγώνα «ΒΟΤΣΕΙΑ 2015», που διοργάνωσαν ο Ναυτικός Αθλητικός Όμιλος Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης ο Ναυτικός Όμιλος Θεσσαλονίκης και ο Ναυτικός Όμιλος Ανοικτής Θαλάσσης.
Η ΑΕΑΕ συνεδρίασε στις 11.12.2015 υπό την προεδρία του προέδρου της κ. Κωνσταντίνου Τσαντίλη και παρουσία των μελών της κ.κ. Παύλου Σκυλίτζη, Έλενας Δημητρακοπούλου, Ηλία Βεργινάδη, Νικολάου Ταρσινού και Σταύρου Κουρή.
ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ
- Η Επιτροπή Αγώνα εκκίνησε με τη διαδρομή 3 των οδηγιών πλου, συνολικής αποστάσεως 13 ναυτικών μιλίων.
- Η Επιτροπή Αγώνα έδωσε το στίγμα της σημαδούρας (Περαία)
- Η Επιτροπή Αγώνα δεν ενημέρωσε για το μήκος της διαδρομής πριν ή μετά την εκκίνηση.
- Η Επιτροπή Αγώνα δεν εξέδωσε γραπτά χρονικά όρια τερματισμού των συμμετεχόντων σκαφών 3 ώρες πριν την εκκίνηση σύμφωνα με την παράγραφο 11.3 των ειδικών διατάξεων της ΕΑΘ για αγώνες ανοικτής θαλάσσης.
- Σε ερώτηση προς τον πρόεδρο της Επιτροπής Αγώνα «αν είχατε εκδώσει χρονικά όρια πριν την εκκίνηση ποια θα ήταν αυτά?» η απάντηση ήταν «θα ήταν αυτά που προκύπτουν από την παράγραφο 18.1 α και 18.1 β των οδηγιών πλου δηλαδή 22 x GPH x 13 ν.μ.
- Η Επιτροπή Αγώνα τερμάτισε 13 σκάφη που πέρασαν τη γραμμή τερματισμού
- Η γραμμή τερματισμού βρισκόταν στη θέση της μέχρι την 20:58 τουλάχιστον.
- Η Επιτροπή Αγώνα εκτίμησε τη συνολική διαδρομή σε 9.4 ναυτικά μίλια.
- Η Επιτροπή Αγώνα υπολόγισε το χρονικό όριο τερματισμού των σκαφών σύμφωνα με τη νέα διαδρομή που προέκυψε από το στίγμα της σημαδούρας
- Η Επιτροπή Αγώνα εξέδωσε αποτελέσματα όπου κανένα σκάφος δεν έχει τερματίσει εντός χρονικών ορίων.
ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΑ&Ε
- Η ΑΕΑ&Ε αφού εξέτασε όλα τα στοιχεία που ετέθησαν στη διάθεσή της βάσει του κανόνα F2.2 κατά την συνεδρίαση της 11ης Δεκεμβρίου 2012, όπως προβλέπεται από τον κανόνα 71.1 απεδέχθη ότι:
- Η Επιτροπή Αγώνα λόγω των καιρικών συνθηκών επέλεξε τη διεξαγωγή διαδρομής, που δεν υπήρχε στις εκδοθείσες Οδηγίες Πλου, τροποποιώντας την Διαδρομή 3 των 13 ΝΜ σε διαδρομή μεταβλητού μήκους 9,4 ΝΜ.
- Η Επιτροπή Αγώνα υπολόγισε τα αποτελέσματα επί συνολικής αποστάσεως 9.4 ναυτικών μιλίων και βαθμολόγησε όλα τα σκάφη DNF.
- Η Επιτροπή Ενστάσεων έδωσε αποκατάσταση σε όλα τα αγωνιζόμενα σκάφη, θεωρώντας ως τερματίσαντα όλα τα σκάφη που τερμάτισαν εντός του χρονικού ορίου που αντιστοιχεί σε μήκος διαδρομής 13 ναυτικά μίλια.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
- Η Επιτροπή Αγώνα ορθώς υπολόγισε αποτελέσματα με χρονικό όριο επί αποστάσεως 9.4 ναυτικών μιλίων διότι το μήκος είχε καθορισθεί πριν την εκκίνηση (μέσω των συντεταγμένων) και όχι με επιβράχυνση μετά την εκκίνηση.
- Η Επιτροπή Αγώνα παρόλο που μπορούσε να επιλέξει ανάμεσα σε 8 διαφορετικές διαδρομές, επέλεξε νέα διαδρομή που δεν αναφέρεται στις οδηγίες πλου, ακολουθώντας μη ορθές πρακτικές του Race Management.
- Η Επιτροπή Ενστάσεων κακώς έδωσε αποκατάσταση.
ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΦΕΣΕΩΝ
- Η απόφαση της Επιτροπής Ενστάσεων του αγώνα «Βότσεια 2015» αναστρέφεται. Για όλα τα σκάφη ισχύουν τα αποτελέσματα που εξέδωσε η Επιτροπή Αγώνα επί συνολικής αποστάσεως 9.4 ναυτικών μιλίων.